måndag 20 juni 2016

Alva

Leos kusin Alva kom till Stockolm igår, och idag så ringde jag farmor och frågade om dom ville ses. Vi bestämde att vi skulle mötas upp på T-centralen och jag sa till Leo att vi skulle träffa farmor. På väg dit så berättade jag att vi skulle träffa en person till och frågade om han kunde gissa vem. Hans svar "en till farmor" haha :-)

Sedan när vi mötte upp dom så blev Leo så chockad att han höll på att börja gråta. Underläppen darrade lite och han visste knappt vart han skulle titta. Han vågade inte titta på Alva och när jag frågade om det var kul att Alva var med så började han prata om något annat. Lilla hjärtat.

Jag borde ju vetat bättre än att försöka överraska killen som vill att allt är på samma sätt jämt, och som man behöver förbereda på allt som ska hända. 

Jaja, efter några minuter så gick det så klart bättre, och han var ju så klart jätteglad (det var nog därför han blev så tagen) 


Nu sedan dom åkte hem igen har han nog sagt minst 10 ggr att han är ledsen för att Alva åkte iväg och att han vill att hon ska komma tillbaka <3 och fina Alva hon är så snäll med honom! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar