söndag 5 juni 2016

Andys lekland

Hela familjen är lite krassliga men klättrade på väggarna (eller iallafall jag och Leo ;-) Så när Ella vaknade från sin middagslur åkte vi till Andys i Bromma. Nu börjar Ella också gilla lekland!

I väntan på avfärd


Den här lilla "plastpoolen" fick högsta betyg av Ella. Leo sprang så snabbt att jag aldrig hann få med honom på bild.




Den här veckan som gått har jag stoppat i mig på tok för mycket skräpmat. Jag har iof tränat ok, men det känns i kroppen att jag ätit dåligt. Jag går runt och är sugen på något gott hela tiden, och är konstant trött..Får ta och skärpa till mig lite.

Apropå trött så har Ellla nya sovrutiner sedan två-tre dagar. Hon somnar som vanligt vid 19-20 tiden. Äter igen vid typ 23. Sedan vaknar hon mellan 00-02 och vill gärna vara vaken typ 1,5h för att sedan vakna 05! Då är det tydligen morgon.. 

Eller hon är vaken typ 1,5-2h igen, för att somna om vid 07 och sova till 8-8:30 tiden. Jag ORKAR inte! Det här innebär att jag sover typ 4-5 timmar per natt och sedan någon timme till mellan 7-9.  Men den timmen mellan 7 och 9 kan jag ju inte sova när Leo ska till fsk om det här håller i sig.. Och jag är inte en bra människa efter 4h sömn. Stackars familjen får en hämsk mamma/sambo med världens kortaste stubin.. Och då har jag ändå sovit lite på fm idag. 

UNGE! Sov på natten! Och det är INTE morgon 05!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar