måndag 5 augusti 2013

Förkyld :(

Buhu vad det är synd om mig! Igår när jag skulle ut och springa så orkade jag typ en kilometer.. Jag kände mig tung i kroppen, men hade inte ont någonstans. Sedan inatt så vaknade jag med tjock hals, och täppt näsa. 37,7 i temp. Ingen jättehög feber direkt, utan mer så att man känner sig lite matt. 

Typiskt. Det är strålande sol ute men vi har varit inne hela dagen.. Lasse började ju jobba dag så Leo får hänga med mig. Inte för att jag tror att det går någon nöd på honom.

Leo är precis på väg att somna och jag tänkte dra ner rullgardinen i sovrummet och se en film. Kanske till och med hinner sova en stund. Kl 15 ska vi vara i Sumpan för att fixa till tatueringen. Kan inte riktigt bestämma mig för om det är helt onödigt eller om det kan vara värt det. 


Det är konturerna på "o"et som stör mig. Dom är ojämna, och eftersom jag ser den hela tiden så kan jag inte släppa det! Frågan är då om man måste jämna till hela, för att den ska vara symmetrisk. Vi får se hur det går.. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar