torsdag 15 augusti 2013

Summering

Måste sova nu egentligen.. Tre nätter i rad har jag varit vaken mellan ca 01-03, Leo har sovit jätteoroligt! Vet inte om det är fler tänder eller vad? Knäckande iallafall.. Också förskola på det, jag är helt slut! Det är nog Leo också, halv åtta ville han gå och sova :-)

Det har hur som helst gått jättebra idag! Jag hade dock missat att barnen inte skulle sova där idag utan först i morgon. Vi åt iallafall lunch där idag och det gick kanon! Leo satt så snällt på sin stol och försökte äta spagetti och köttfärssås med en sked. Det gick sådär... Det gick lite bättre när han fick en gaffel, men till slut så  åt han med händerna :)

Sedan fick jag kämpa för att han skulle håll sig vaken i vagnen de 10min det tar att gå hem, och när vi kom innan för dörren så gick han själv till sin säng. Tröttis! 

Några bilder från dagen




Del av lokalen, svårt att fota när man vill undvik att få barn med på bilden ;-) 
(Vill ju inte lägga ut bilder på någon annans barn här)


Lycklig kille har hittat knapparna på skötborden







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar