torsdag 29 augusti 2013

In action

Hittade en bild från loppet :)



Känner av baksidan av låret idag. Tänkt försöka springa alt. gå i morgon så att jag blir varm och kan stretcha ordentligt. Blev väl si så där med det igår.. Kexchokladutdelning m.m kom liksom före! 

Lätt illamående nu. Har ätit upp ett halvt paket (utan att överdriva!) smörgåsrån. Ett litet paket, men ändå! 

Matmässigt så blev det lite fel idag, och då blir det oftast så att jag håller på att äta ihjäl mig på kvällen istället..

Jag åt alldeles för lite till lunch. Bara en stackars smoothie efter frisören. Sedan så var jag döhungrig när jag och Leo kom hem, så få fikade vi. Mackor och banan.

Sedan åt vi middag vid 18-tiden men då jag jag ju fortfarande mätt från alla mackor.. Sedan vid 20-tiden när Leo somnat DÅ är jag inte bara hungrig, utan så sjukt godissugen! 

En chokladboll, en glass, en pingvinstång och ett halvt paket smörgåsrån senare mår jag lite illa.. :/ 

Det hade iallafall gått helt ok för Leo idag. Han hade slumrat till i morse när han satt i knä på någon utav fröknarna. Men då hade dom väckt honom, och det var nog bra, annars hade det nog blivit svårt med eftermiddagsvilan.

Tydligen så vill han gärna sitta i knä, hålla handen m.m på fröknarna, och så blir han lite ledsen när dom inte kan vara med honom.. Och jag har funderat lite på hur han är här hemma och det stämmer rätt så bra. Han vill ju alltid vara där jag och Lasse är. Visst i kortare stunder så kan han gå och sätta sig själv och leka, men sedan så vill han gärna att man följer med honom, och gör vi inte det så blir han ledsen. Känns ju lite hårt att säga, men han måste ju lära sig att han inte alltid kan få all uppmärksamhet. 

Dom tyckte iallafall att han hade varit lite mindre ledsen idag, så det var ju bra. Hoppas morgondagen går ännu bättre! 

Sedan är det ju helg och på måndag så lär vi få börja om.. :) Nejdå. Det kommer förhoppningsvis bara gå bättre och bättre. Det måste det göra! 

Nu ska jag försöka sova! Kl är 21:30, kul tjej! :) men Lasse är i garaget och skruvar lite motorcykel, det är inget bra på tv, och jag har ju drygt 1,5års sömnbrist att ta igen.. Så god natt :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar