onsdag 30 oktober 2013

Dåligt bloggande..

Dagarna bara försvinner och snart är det fredag igen! Just denna vecka så spelar det iof ingen roll för jag ska jobba både lördag och söndag.. 

Jo jag var ju och hämtade ut mitt gymkort i måndags, och fick en rundvandring på det nya gymmet. Verkar hur bra som helst!! Gymmet var jättefint och barnpassningen verkar hur bra som helst :) Vi pratade en hel del om min målsättning med träningen, och jag ser ju denna vinst som ett tecken på att det är dags att sätta igång ;-) 

Konditionsmässigt så ligger jag ju hyfsat till, bortsett från att jag nu inte tränat på tre veckor pga en förkylning, MEN det händer ju inget med min kropp utseendemässigt! Jag vill ju se mer vältränad ut (inga planer på att bli en bodybuilder, men skulle jag tappa några kilon så skulle jag ju inte gråta för det.. :) 

Så nu har jag min första tid inbokad med en PT på lördag morgon. Hoppas på att det ger mig den spark i baken som jag behöver! 

Nu blir det bonde, och fruktsallad. Älskar fruktsallad! 


Kiwi, mango och vindruvor. Gott gott! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar