fredag 25 oktober 2013

Fredag!!

Så var det fredag igen! Känns som att veckorna består av måndagar och fredagar.. Allt där i mellan bara försvinner! Fullt ös på jobbet idag, igen. Önskar att jag orkade kliva upp lite tidigare på morgonen, så att jag kunde vara på jobbet vid sju istället för vid åtta, men jag kan verkligen inte! Jag är så sjukt trött på morgonen.. Och det blir ju inte bättre av att jag är förkyld igen :(

Jag var ju sjuk förra helgen, något piggare måndag-torsdag, och igår började jag känna mig sämre, lagom till helgen. Typiskt. 

Ikväll så har vi gjort pizza här hemma, så gott! Nu blir det Idol och julmust :)

Leo har föresten lärt sig att stänga och låsa badrumsdörren... Och han tycker att det är jätteroligt. Mindre kul för mig och Lasse. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar