fredag 18 oktober 2013

Fredag!!

Så var det äntligen helg! Jag är helt slut!! Ont i halsen, huvet, fryser.. Behöver vila lite nu, nästa vecka är det fullt ös på jobbet. Igen. Vi har två veckor kvar på projektet jag är med i, och det känns verkligen att vi är på upploppet nu. 

Det är fler i familjen som är sjuk :( Leo höll på att somna i vagnen på väg hem och när vi kom hem sedan så verkade han piggna till lite, men han ville inte ha något att äta, vilket var första tecknet på att något inte stod rätt till. Sedan så la han sig på soffan och vilade.. När jag sedan satta mig bredvid så la han huvet i mitt knä och då kände jag att han var varm. 39,2 graders feber :( Lilla hjärtat. 

Dagen på förskolan hade gått bra ändå tydligen. Han hade ätit och sovit bra, och som sa inget om att han verkat hängig.

Nu när jag la honom i sängen så stoppade han bara in nappen och vände på sig för att sova, men eftersom han inte ätit så mycket till middag så fick jag i honom lite välling till slut. Han fick lite alvedon också, så jag hoppas han får sova ordentligt nu! 

Tror det blir en lugn hemmahelg för oss. Vila och lite mer vila. 

Nu Idol! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar