torsdag 24 oktober 2013

Jag vann!!!!!

I förrgår när jag var på Ica, så stod det en tjej vid ingången och frågade om jag ville vara med och tävla om ett års gratis träning på "Må Bättre" - ett gym som ligger 5 minuter från oss..

Självklart vill jag tävla, och själva tävligen gick ut på att gissa vikten på en pumpa. Jag jämförde pumpan med en nyfödd bebis, en ganska stor nyfödd bebis, så jag gissade på 4,73kg, och i går fick jag ett mail om att JAG VANN!!! ETT ÅRS GRATIS TRÄNING!!! Lasses första kommentar var; "Vad är haken?" Hahaha =) Ja, kanske är det en hake, jag vet inte... jag ska ringa upp dom under dagen så då antar jag att jag får mer information.

Gymmet har iallafall massor av gruppträningspass, gym och BARNPASSNING 6 dagar i veckan! Nu kan ju alltid Leo vara hemma med Lasse om jag vill gå och träna, men min tanke var kanske att Lasse också kan skaffa ett träningskort, så skulle vi ju kunna träna tillsammans någon timme på helgen, om Leo skulle gilla att vara på barnpassningen ;-)


Jag som aldrig vinner något!! Eller jo, jag har vunnit en falukorv på någon marknad för 100 år sedan och så har jag även ett svagt minne om att jag skulle ha vunnit typ 100 liter skoterbensin när vi var på en pimpeltävling, skulle gissa att jag var runt 10-11 år då, och hade mig veterligen inget behov av bensin, överhuvudtaget.

3 kommentarer: