tisdag 24 maj 2016

Fail..

Vår hiss är trasig. Lagom roligt att bo tre trappor upp med två barn just nu. Visst skulle jag kunna bära ner vagnen, men vår gamla vagn står i källaren så jag har använt den nu.. Shit vilken skillnad! Kan inte fatta hur jag orkar släpa runt på bägge barnen i den. Det är ju jätte skillnad! 

Hur som. Tidigare idag skulle vi gå till Ica för att hämta ett paket. Bar Ella i bärsele och hade med mig diverse annat också. Sopor, skötväska (varför nu den skulle med..?) ner, släpa ut vagnen, ner med E som började bli trött.. Gick till Ics bara för att upptäcka att jag glömt avin hemma... Buuuhäää... Bara att gå hem igen. Köpte iof bananer. Haha :)

Vi ska göra ett nytt försök i em när E vaknat.

Filten ligger där för att suffletten inte ska solblekas.. Hahahaha :) Vad gör man inte för att ta hand om den svindyra vagnen
;-)


Fick föresten en fråga igår om jag fortfarande äter LCHF, och svaret är nej. Men jag äter mindre kolhydrater.. Typ ingen pasta, mindre bröd osv. Förutom på lördagar. Då äter jag vad jag känner för.. Vågen står stilla men jag tycker ändå att det känns som jag går ner i cm. 
Kläderna sitter bättre och bättre! Nu har det ju inte blivit några promenader med Leo hemma, men jag har målat. Det räknas väl också som träning! ;-)

Äntligen klar med målningen för övrigt. Är helt öm i händerna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar