torsdag 5 maj 2016

Skrikig natt

Inatt är nog första natten som Ella skrikit lite längre stunder. Hon somnade vid 19:30 och vaknade vid 22. Sedan så vaknade hon nog en gång i halvtimmen och var så ledsen! Vid 03 så gav jag henne en alvedon i hopp om att det skulle hjälpa. Hon kändes inte så varm, men det kunde ju lika gärna varit tänder eller något annat. Efter alvedonen så gick jag runt med henne i kanske 30 min innan hon äntligen somnade och sov till 06:30, då hon vaknade och la världens bajs ;-) 

Tror ändå inte att det var magen som krånglade eftersom hon brukar bajsa på morgonen. Gissar på förkylningen i kombination med en tand som är på väg upp.

Vid 07 klev Lasse upp och jag sov till 9. Skönt! 

Så fint väder idag, men Leo har bara velat vara hemma. Vi har iallafall suttit ute på balkongen en stund och nu är jag och Ella ute en sväng. Hon sover och jag sitter på en bänk i solen :)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar