söndag 22 maj 2016

Ursvik

Idag när Lasse skulle springa milen så följde jag och barnen med och hade picknick. Jag hade också tänkt springa idag, men vaknade i morse med halsont. Så typiskt. 

Leo tränade lite på utegymmet ;-)



Viktigt med återhämtning


Ella hängde så klart också med. Hade väl tänkt att hon skulle sova när vi kom dit, men icke! Så vi tog en timmes promenad hem istället så fick hon sova då.


Annars har vi inte gjort så mycket mer. Jag har sovit. Ella vaknade 06 (som vanligt) och vid 07 var även resten av familjen uppe. Vid 8 gick jag och la mig igen och vaknade vid 10, gick upp och hämtade Ella som började bli trött, sedan sov vi till 12. Lasse somnade en stund på soffan medans Leo kollade på en film. 

Vid 12 var alla vakna igen, så då käkade vi lite innan vi åkte till Ursvik. Ja. Det var vår söndag det ;-)

Jo. Lite spackling har jag hunnit med också! Så det går sakta frammåt med Leos nya rum! 

Nu ska vi se sista Hungergames filmen! Hyrde den och Star Wars igår. Star Wars såg vi i går kväll. Riktigt bra!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar