torsdag 12 maj 2016

Mat-summering dag 2

Har helt glömt att fota men till lunch blev det en PRO-pud vanilj och typ 3 tsk jordnötssmör (Ella får det några ggr/vecka och det är ju svårt att låta bli att smaka..) men sedan bar jag ju inte hungrig efter det så därav den lilla lunchen. Sov en halvtimme med Ella på em och när vi skulle gå och hämta Leo så blev jag hungrig men hann ju inte äta något mer, så en näve rostade men osaltade jordnötter fick bli lösningen på det..

Till middag gjorde jag Pizza med LCHF botten (färdigköpt mix) 

På min del hade jag salami och champinjoner medans Lasse och Leo åt med banan, annanas och curry. Jättegott! 

Åt kanske lite väl mycket, men som sagt. Det var gott :) Jag har ju så sjukt svårt att sluta äta när jag är mätt om det är god mat. Gissar att jag inte är ensam om det heller ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar