lördag 9 november 2013

Bloggen firar ett år!

Idag så är det ett år sedan jag startade denna blogg. Jag önskar verkligen att jag startat den tidigare! Jag har så otroligt dåligt minne och aldrig kommer ihåg när saker hände, årtal, månader m.m så för mig är det perfekt att kunna gå tillbaka och läsa om vad vi gjort, Leos utveckling m.m. När han blir större så får jag väl se hur det blir med bilder på honom här, men det är ju inte så att jag har flera 100 läsare, utan snarare runt 10st, och jag har nog hyfsad koll på vilka ni är ;) 

Idag så fick jag sovmorgon till 9. Jag skulle nig kunnat sova hela förmiddagen men bad Lasse väcka mig. Då har jag ändå fått sova tre timmar mer än vanligt och jag känner mig verkligen som en ny människa ;) Eller iallafall som en lite piggare människa. Har redan hunnit med att träna också. 5km löpband + styrketräning (mage, axlar och rygg)

Tjo! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar