torsdag 7 november 2013

Träningsvärken från helvetet

Fy f*n vad jag har ont i ryggen idag. Träningsvärk så det är ju bra smärta, men jag känner ju mig het orörlig. Vaknade inatt så fort jag vände på mig..

Nätterna börjar bli lite jobbiga nu. Jag lägger mig för sent, men samtidigt så känns det omöjligt att komma isäng (och somna) tidigare. I går så gick jag och la mig vid 22, men somnade inte förän vid 23. 00:30 vaknade Leo och fick välling och en ny blöja. han har kissat igenom flera nätter senaste tiden, så nu byter jag blöja på natten i förebyggande syfta. Tror att det beror på (ja, bortsett från det uppenbara, att han dricker välling på natten och därför kissar mer) att han sover hopkrupen på knä. Han drar in bebeb under sig, vilket innebär att han lutar framåt när han sover... haha finfin förklarting!

Jaja, hur som. Han drack välling vid 00:30 och jag somnade väl om 5 in senare, sedan så vankande han igen 05:50 och ville ha välling. Min klocka var ställd på 06:15, så då kändes det lika bra att kliva upp... (Leo drack sin välling och somnade om så gott). Sammantaget så har jag ju sovit ca 7h, men det är den uppdelade sömnen som tar knäcken på mig! Skönt att det snart är helg! (SOVMORGON :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar