måndag 18 november 2013

Tröttast i världen...

Fy vilken natt!
Vid 02-tiden så vaknade Leo, och var pigg! Han satt i sängen och lekte, oh så fort jag lämnade rummet så började han skrika och grina... så höll vi på i x-antal timmar. Vid 03:30 tiden så tig Lasse över, och vad klockan var när han väl somnade det vet jag inte.

VARFÖR blir det så här?? Känns som att han har 4-5 nätter i månaden som blir såhär, han sover jätteoroligt eller så vaknar han och är jättepigg mitt i natten...Jobbigt!

Vi borde ju verkligen sluta med vällingen på natten.. han äter ju ganska lite på dagarna, också får han välling när han vaknar på natten.. inte bra, jag vet. Men jag ORKAR inte ta fighten med dom nätterna det skulle krävas för att få honom att sluta med vällingen. Inte just nu iallafall.. får se om vi tar tag i det runt jul... Han kommer ju att få skrika och grina tills att han somnar om  så fall (självklart så sitter någon av oss med honom då också..)

Läggnigen i helgen har gått bra iallafall. Eller mest för att han har fått vara uppe en halvtimme extra, så när han väl gått och lagt sig så har han varit trött..

Kan det kanske vara något utvecklingssprång nu? Han har ju ett jävla humör och sover lite halvkasst..
Samtidigt så är han ju välrldens mysigaste när han känner för det =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar