tisdag 5 november 2013

TISDAG

Hej och hå!

Alltså senaste dagarna har varit helt hysteriska. Ändå har jag inte jobbat i närheten av lika mycket som vissa av mina kollegor gjort...blev "bara" jobb lördag 13-19 och söndag 16-21 och nu följer en vanlig arbetsvecka.. igår jobbade jag iof 07-18, så det var ju inte riktigt en "vanlig" dag.

Nu har vi iallafall gått live med vårt nya system på jobbet, och det går helt ok och från och med idag så kommer jag att jobba mina vanliga arbetstider, dvs att jag hämtar Leo vid 15:30. Så skönt! Känns som att jag knappt har träffat honom på flera dagar!

Något annat det blir ändring på från och med nu är maten. Jag har verkligen ätit skräpmat i flera veckor nu! Slut med det från och med idag. Ikväll ska jag träna också. Heja heja =)

Skulle behöva ny insperation vad det gäller maten. God, hyfsat nyttig mat som går snabbt att laga och som Leo gillar. SKA DET VARA SÅ SVÅRT? :-) Skulle nog behöva skriva en matsedel för varje vecka.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar