lördag 16 november 2013

Lördag, fortsättningen..

I morse kl 10 var det dags för ett pass med PT-Linda. Sjukt bra och jobbit pass. Hade träningsvärk redan när jag gick därifrån! Finns en viss risk att jag varken kommer kunna gå, eller ens lyfta armarna i morgon..

Efter lunchen så åkte vi till Skansen och mötte upp Mia, Kalle och Melker. Skönt väder och ganska lite folk där. Perfekt kombination för oss! 

Nu har vi precis ätit tacos och jag blir tokig på Leo, som kastar i väg maten!  När man skäller på honom (och tar bort maten såklart) så vägrar han att titta mig i ögonen, och håller jag fast ansiktet och vrider det mot mitt, då blundar han! 2 sekunder senare så försöker han med "mamma.." Och tittar jättesnällt på mig.. UNGE! Jag blir tokig på honom ibland! I övrigt så har han varit jättesnäll idag, och han älskar miniskansen med alla djur, byggnader och tunnlar.. Enda gången han krånglade på Skansen var när han ville bada med sälarna, men inte fick.

Nu ska jag sätta mig i soffan och med tanke på träningsvärken så blir jg nog kvar där resten av kvällen.


Öde.. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar