torsdag 2 januari 2014

Årsresumé 2013

Januari

Vi firade Leos ettåsdag! Många 
gäster och fina paket :) Leo lärde sig gå dagen innan sin ettårsdag!


Jag började jobba igen efter min föräldaledighet, det var en märklig känsla att gå tillbaka till jobbet efter ett år hemma!

Vi var på uppföljning på KS och Leo fick äntligen börja trappa ner på epilepsimedicinen! 


Februari

Leo tog sina första steg o skor, utomhus



Jag började lunchstängt under en kort period ;-)


Åt en trevlig middag med Hanna på Bistro Bohem :)


Premiär i kundvagn. Bättre sent än aldrig ;-)



Mars

Lasse fyllde 35! Men kompis Camilla och hennes Rickard var barnvakt i några timmar och jag Lasse åt middag på El Torro i Sumpan. 


Vi firade Påsken i Sundsvall


Jag fick århundradets största vagel.


Leo fick sin första riktiga förkylning med feber


Snorig och rödblommig :(

Nu ska vi äta frukost.
Fortsättning följer ;-) 

Ber om ursäkt för kassa bilder.. Fotar av bilden (som i 99% av fallen är tagna med mobilen) med mobilen vilket resulterar i att dålig bild blir ännu sämre...












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar