fredag 3 januari 2014

Nyårslöfte

Jag och Lasse har ett gemensamt nyårslöfte, vi ska klara att springa milen på under 55min, någon gång under året. Jag tror jag sprang på dryga 55 min som bäst i somras, men det hände baa en gång annars så brukar jag ligga kring 60min. Detta nyårslöfte inkluderar ju en del annat också.. Så som att träna, äta bra osv osv. Just nu så känns det inte som något problem.. Jag är så spymätt
på godis, kakor och onyttig mat efter dom senaste veckorna! 

På årets tre dagar har jag hunnit med att träna två ggr, och har inte ätit godis (borträknat mörk choklad med havssalt ;-) den kan jag inte vara utan, och jag känner mig faktiskt lite piggare i kroppen redan! 

Någon som inte är lika pigg är den här stackars kraken.. :(


Feber, förkyld och allmänt hängig..plutte <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar