måndag 6 januari 2014

Ingen sovmorgon..

I morse så vaknade Leo 6:30. I vanliga fall så hade han nog druckit välling och sedan somnat om till 9-tiden men i morse så kändes det lika bra att han fick kliva upp. Så vi vänder tillbaka dygnet lite. I morgon är det ju jobb och dagis igen efter två veckors ledighet. 

Det märks iallafall att han inte fått sova ut. Trött och gnällig kille dimman inte får vata mer än en meter ifrån för då blir han ledsen. 

Nu har vi iallafall ätit frukost och jag funderar på om jag ska ut och springa lite.. Kanske håller jag på att bli förkyld, eller så är det nässpraysberoendet som spökar. Känner mig inte så förkyld i kroppen iallafall så jg gör nog ett försök att ge mig ut. Det brukar kännas rätt fort om kroppen inte orkar. 

Lite senare kommer Mia, Kalle och Melker och hälsar på :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar