torsdag 30 januari 2014

Snart piggelin!

Jäklar vad jag laddat med vitaminer (samt alger??) nu! Eller det var väl en överdrift men jag har iallafall köpt D-vitamin och Spirulina


Spännande att se om det ger någon effekt! Jag har däckat vid 22 varje kväll denna vecka.. Kul tjej! Lasse har iof jobbat varje kväll så egentligen så har det väl inte drabbat någon, men ibland är det ju skönt att bara ha lite energi på kvällarna så man kan hinna pyssla på lite hemma :)

Jag har även hunnit med att besöka två potentiella förskolor denna vecka inför bytet till hösten. Båda verkar ok, så det känns ju bra! 

Nu gick Lasse precis iväg och tränade och jag och Leo hänger i soffan och kollar på Pingu ;-) Han ska dock gå och lägga sig strax så snart blir jag ensam i soffan.. Inte så tokigt det heller ;-)

Något helt annat.. Jag älskar tulpaner! I en dag.. Sedan så ser dom oftast ut så här, och hur snyggt är det?! Haha :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar