söndag 16 mars 2014

Dagens träning

Ja! Nu var det bara att rycka upp sig själv då.. Jag är en stjärna på att äta onyttigt när jag inte tränar.. Så nu i två veckor har maten spårat fullständigt.. Bara de senaste två dagarna har jag stoppat i mig en halv påse chips, en halv påse ostbollar, lite daim, och så mat utöver detta.. Och då är det ju inte direkt lax och bulgur som har serverats ;-) Ändring på det nu! 

Släpade iväg mig till gymmet tidigare. Började extreeeemt försiktigt med tanke på att jag fortfarande kan känna av halsen på morgonen.. Så löpband.

5min promenad med hastighet 7,5 sedan  ökade jag till 8 efter 5 min, sedan 8,5 efter ytterligare 5min..osv.. Stannade på 11, och backade sedan till 10,5 osv var 5e min tills att jag var tillbaka på 8,5 då stannade jag. Svettigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar