onsdag 19 mars 2014

Onsdag

Nu är det nerförsbacke till helgen ;-) Igår så hade vi värdekedjeträff med jobbet. Supertrevligt och fast än jag var hemma vid 10 så känner jag mig ändå lite trött idag. Leo var inte heller någon solstråle i morse.. han kastade allt jag gav honom på golvet. Mackan, mjölken, sin lilla polisbil, Ipaden... tror han sovit lite dåligt de senaste nätterna.

Hans nya grej är att han tar lådan (en liten trälåda) med nappar från byrån bredvid sängen.. sedan leker han med dom på något sätt, typ plockar i och ur. Så allt jag hör är ljudet när han plockar med dom där napparna. Men hellre det än att han blir ledsen ochnågon av oss måste sitta bredvid honom tills att han somnar om, det har han skött själv nu och när man väcker honom på morgonen så ligger han ofta med den där lilla lådan bredvid sig, och en miljard nappar i sängen :-)

Jag hade egentligen ett PT-pass inbokat idag också.. velade in i det sista igår men tillslut så bokade jag av (måste göras 24h innan) min hals känns fortfarande inte helt ok. I natt så vaknade jag flera ggr av att det gjorde ont... sjukt tråkigt. Tänkte ev ut och gå eller nått i stället bara för att röra lite på mig, men nu är det snöstorm så vi får väl se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar