torsdag 27 mars 2014

Trött och hängning

Idag var inte riktigt min dag.. Har haft en "oroskänsla" i kroppen hela dagen utan att riktigt förstå varför.. Känner mig trött och matt. Kanske håller på att bli sjuk igen, eller så är det en liten släng av "vår deppighet" som är på gång.. Vet inte varför men jag kan känna mig så otroligt låg och orkeslös på våren. Det går ju emot all logik när det blir ljust och härligt, men men, inget man styr över. 

Det är ju inte så att jag går runt och blir jättedeprimerad, men jag tappar liksom lusten till allt och känner mig lite likgiltig.. 

Jag vet att det går över, och jag har verkligen all anledning att vara världens gladaste! Familj och vänner brukar dock få mig på bättre humör :)

Humöret på våren har blivit mycket bättre sedan vi fick Leo också. Älskade lilla solstråle! 


Hur som helst så är det ju bara idag jag kännt så här, det kan precis lika gärna bero på att jag sovit dåligt eller att förkylningen är på väg tillbaka. Hoppas på en tillfällig svacka bara :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar