söndag 9 mars 2014

Helgen!

Nu är snart den här härliga helgen över.. Den hade verkligen varit helt perfekt om jag inte åkt på en förkylning och ögoninflammation.. Men men, det var bara att bita ihop, och jag har ändå mått ok! 

I fredags runt lunch så kom mamma och syrran. Vi åt tomatsoppa och nybakade scones.. Och sedan har ätandet varit lite av ett genomgående tema över hela helgen ;-)

Tacos till middag i fredag, sedan chips och godis till Lets Dance...

I lördags så sov vi till nio allihopa, Leo hade en lite jobbig natt då han började blöda näsblod :( Så han tog också lite sovmorgon.. Och efter frukosten åket jag syrran och mamma in till stan för lite shopping. 

Ett doftljus från Zara Home


En svart klänning från Vila och några halsband från glitter fick följa med hem, sedan så avslutades shoppingen med ett glas champagne :) Och även om det är gott så kan jag inte låta bli att tycka att det bubblar lite väl mycket! 
Hahaha :-)

Sedan hem och byta kläder, pussa på Leo och Lasse och sedan vidare till El Torro i Sumpan för tapas



Sedan tog vi en promenad till Friens Arena, och någonstans här började mina fötter att vilja gå hem.. Först en dag på stan, och sedan på med klackar (?!) vet inte hur jag tänkte riktigt... Så efter en smått smärtsam promenad var det skönt att bänka sig på Mello-finalen! 




Vi hade bra platser typ bredvid scenen ganska högt upp på läktaren 


Starkt startfält och det var riktigt kul att se live! Jag har ju hållt tummarna för Ace Wilder sedan jag hörde den låten för första gången, och jag är ingen större fan av Sanna Nilsen, men mamma blev glad så det var ju kul ;-) 

Om promenaden till Arenan var jobbig pga onda fötter så var det inget i jämförelse med promenaden hem, för då ville jag typ skjuta mig själv ;-) 

Men det får man väl ta efter en sån trevlig dag/kväll :)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar