söndag 2 mars 2014

Snart är helgen slut..

Igår så hängde vi i Skytteholmsparken hela eftermiddagen tillsammans med Mia och Melker. Försöker dressera Leo till att inte springa iväg hela tiden utan stanna där vi/jag är, men det går sådär ;-) Han hade försökt rymma från förskolan i fredags, inte ok, och VERKLIGEN INTE OK att det finns sånna blåbär som inte stänger grinden efter sig på en förskola! 

Appro på förskola så var dom på utflykt i torsdags i Pampasparken. Då hade Leo tagit sin skorpa och gått fram till en dam som satt på en bänk där i parken. Han ville ge henne skorpan och sedan hade han gett henne en kram :) Hon hade blivit så glad! Söta lilla unge! 

Idag har vi flängt runt i Solna/Bromma/Sollentuna.. Middag på McDonalds i Solna, sedan till Big Baby i Sollentuna för att köpa en ny stol till Leo, sedan till Bauhaus för att köpa skruv (så att jag kunde få upp min hylla i köket) och sedan en sväng till Bromma Blocks. Leo blev lite trött mot slutet och höll på att somna i bilen på vägen hem, men han kämpade på bra ändå tycker jag :)

Vi blir hemma i morgon, jag och Leo. Hans ögon är lite geggiga och jag tror inte att det är ok att ett barn med ögoninflammation går till förskolan..men han är ju pigg i övrigt så vi får väl hitta på något annat :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar