måndag 21 april 2014

Mot Sthlm igen

Efter en mysig helg i Sundsvall så rullar vi hemåt igen. Vi har laddat med kräkpåsar och handdukar i bilen ifall att.. 

Leo kräktes dessutom även inatt :( Han verkar inte vara magsjuk utan jag misstänker att han hade ätit för mycket. Innan han gick och och la sig så åt han två smörgåsar med pålägg och drack massor med vatten, och sedan en hel flaska välling på det. Stackare. Han grinade till men då Lasse var på väg in till sovrummet så tystnade han så Lasse vände. Sedan när jag skulle gå och lägga mig så kände jag hur det luktade kräk när jag öppnande dörren :( Bara att väcka honom och hoppa in i duschen.. 

Efter en stund så ville han ha välling igen, så han fick typ en halv dl, och det fick han behålla.. Sedan vid 06 så drack hn välling igen, och det gick också bra, så jag håller tummarna för att det inte är magsjuka! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar