tisdag 1 april 2014

Sjukling

Åh, nu vet jag inte om vi borde åka in med Leo till akuten igen.. Mitt logiska tänkande säger att det inte är någon fara, medans hönsmamman vill kolla upp honom. Han har haft feber till och från under dagen, och han är förkyld. Min rädsla är dock att febern ska vara relaterad till hjärnskakningen. Febern har varit uppe i 40grader idag, och då var han väldigt medtagen. Gav honom lite alvedon och då gick febern ner. När febern försvann så blev han lite piggare, men fortfarande ingen direkt matlust. OM febern skulle ha med hjärnskakningen att göra så borde det kanske visa sig på andra sätt också?? 




Tog en paus i detta blogginlägg och ringde vårdguiden. Dom tyckte inte att jag behövde oroa mig. Skönt. OM han skulle ha fortsatt hög feber i morgon tyckte han att vi skulle ringa vårdcentralen. Låter klokt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar