måndag 28 april 2014

Sjuk igen??!

Jag orkar inte! Halsen kliar och näsan rinner.. Pollen el. Förkylning? Ja.. Det spelar väl egentligen ingen roll. Lika ovälkommet oavsett. Lasse har varit hemma idag med någon slags magsjuka. Inga detaljer på det, men jag hoppas att jag och Leo klarar oss :)

Leo har förövrigt vuxit massor på bara några dagar! Han pratar mycket mer (hade nästan börjar ge upp hoppet) sedan så när han inte vet vd han ska säga så är han duktigare på att visa vadhan  vill.. Så inte lika mycket "kastasigpågolvetochgråtaförattingen förstår" ;-) vårt lilla hjärta. 

Förra veckan när vi var på väg hem från fsk så gick han fram och spontankramade en liten kille som gick förbi, för att i nästa vända slå mig när vi kom hem och jag inte tog av mig skorna tillräckligt snabbt.., haha :) Så inte enbart härlig språkutveckling, utan även en hel del tvåårstrots. 

Nu är det dags att sova. Jag hade ju sett fram emot intervalllöpning i morgon, men vi får väl se hur det blir med det..

Jo! En annan grej..vi har ju varit ute en del i helgen och ansiktet har fått endel färg. Då tänkte jag att jag skulle jämna ut det lite och smörja in även armar och händer med brun utan sol. INTE en bra idé. Armarna blev ok, men inte händerna... Ser ut som jag glömt duscha sedan förra påsken! Nybörjarmisstag misstänker jag..Haha =D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar