onsdag 2 januari 2013

Byxorna

Ja, då har jag provat byxorna som jag har som mål att få på mig. Lite skrämmande upplevelse ändå. När jag köpte dom på Tradera för några veckor sedan så kunde jag ändå få på mig dom, men inte knäppa. Nu fick jag knappt upp dom över höfterna/rumpan.

Jaja, då kör vi! Nyttigare mat men ingen självsvält, inte min grej riktigt.. Avskyr att vara hungrig och hur humöret blir då ska vi inte ens gå in på. Jag ska framförallt träna! Både på gym men även promenera mera.

Att jag kommer att få på mig byxorna innan den 4e februari, då jag börjar jobba kan jag nog glömma, men det spelar ju ingen roll. Kan förtydliga att det är ett par jeans i storlek 28, så det handlar ju inte om några pyttebrallor ;-) Äger flera byxor med storlek 28, som jag faktiskt KAN få på mig, men dom känns också ganska töjbara :)

Jo, jag vägde mig också. Innan julen vägde jag ca 70kg, nu 73,6. Bra jobbat på typ tre veckor! Hahaha :) Kan kanske vara endel vätska också, vad vet jag, men som sagt vikten känns mindre viktig. Hade hoppats på att träna en muskel eller två också, och då blir en viktnedgång i siffror lätt missvisande.

2013, ett hälsosammare år helt enkelt, med start från och med nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar