onsdag 23 januari 2013

God natt!

Dåligt med bloggande idag! Har inte hänt så där vansinnigt mycket spännande heller... Promenad i morse, -10 grader börjar helt plötsligt kännas helt ok eftersom jag har återfunnit mina skidkläder. Ärvda skidkläder från lillebror i stl 170 :) men dom funkar finfint!

Var ute och spatserade mellan 9-10, sedan vid 10:30 serverades det kaffe hos Mia en trappa upp. Lunch här hemma vid 12, tupplur med Leo 13:30-14:15, besök av pappas sambo Bettan vid 15. Middag vid 17 och träning kl 18. Så har denna dag sett ut :)

Var sjukt peppad för att träna, sedan ringer Anette från gymmet och berättar att jag är den enda som är inbokad på spinningen.. Vad är det med folk?!! Vad hände med nyårslöftet? Så, ingen spinning utan istället 5km löpband i lufsar-tempo. Hade verkligen behövt någon som sa åt mig att ta i lite, att kämpa lite hårdare!! Jag fusktränar lätt annars, men eftersom jag fortfarande har träningsvärk från tabatan i måndags så känns det ok ändå.

Nu ska det sovas. Go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar