tisdag 1 januari 2013

Gott Nytt 2013

Vi hade det jättemysigt igår! God mat, spel och framförallt trevligt sällskap :) Rolig som jag är så gick jag och la mig 00:40, men eftersom Leo brukar vakna 06, och dessutom äta någon gång per natt så kändes det som en bra idé. Jag har fått sovmorgon två dagar i rad, så för en gångs skull var jag ganska pigg i går kväll. Leo sov dessutom till 08, så det var ju skönt! Han var dock vaken vid 02:30,05,06 och 07 så jag har ju inte sovit så många timmar sammanhängande, men det känns ok ändå.

Idag blir det lite hemmapysslande, och så måste vi äta upp allt onyttigt hemma för i morgon så börjar 2013 på riktigt och nu ska jag verkligen se till att komma i form!

Jag struntar i vikten, utan jag har istället ett par jeans som jag ska komma i :) Helst innan jag börjar jobba i februari, men vi får väl se hur det går.. Ska prova dom ikväll och se hur pass mycket jobb jag har framför mig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar