tisdag 29 januari 2013

Vaccination

Idag så var det dax för spruta. Eller rättare sagt två stycken. En i varje lår :( Stackars lille Leo! Första gick bra, då var han mest irriterad över att jag höll fast honom, men den andra, då kom tårarna. Förlåt älskling! Sedan dess har han varit lite smågrinig men ingen feber än så länge. Nu har han precis somnat, tog en halvtimme att lägga honom! Så lång tid tar det sällan men nu är jag ju så trött att jag också vill gå och lägga mig! Klockan är 20:15 och jag vill ju så gärna kolla på Hollywoodfruarna kl21. Tändstickor kanske kan hålla ögonen öppna..?

Wooh! Kom precis på att jag har en påse chokladpopcorn =D Lyckan är total! Det är alltså popcorn som först är doppade i socker (tror jag) och sedan i choklad! Låter kanske lite mysko men det är fantastiskt gott!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar