fredag 13 september 2013

Fredag den 13e

Idag är jag jättetrött! Att jag dessutom sitter och stirrar på ett exeldokument gör ju inte att man känner sig piggare.


Gäsp...
Leo sov ganska dåligt inatt. Han vaknade första gången vid 01, sedan igen vid 05 och då somnade han inte om för än vid 06.. Vid 01 så klev Lasse upp. Sedan vid 05 så tänkte jag att Lasse kunde få sova så då klev jag upp.. men när jag märkte att Leo inte verkade kunna somna om, utan mest låg och pratade, och så fort jag lämnade rummet så började han att gråta.. då väckte jag Lasse så fick han sitta där en stund, tills Leo somnade om.

Vi borde kanske börja lyfta över honom till oss. Framförallt när nätterna är såhär, men jag vet inte  om det är en bra idé... han är ju van att sova i sin säng, men det kan ju vara värt ett försök. Tyvärr så är ju Leo ganska så lättväckt så risken är ju att han skulle vakna oftare om vi vänder på oss eller när min klocka ringer o.s.v. samtidigt så kanske han skulle ha lättare att somna om om han såg att vi ligger där och sover? Svårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar