tisdag 3 september 2013

Jobbdag nr 2 avklarad

Nu börjar jag komma in i jobbet känner jag! Kommer att bli en intensiv höst, men det känns bara roligt! Hoppas mest på att Leo får vara relativt frisk, annars kommer det att bli lite körigt..

Känns som att ALLA mina kollegor är gravida ;-) Inte helt sant, men tre av dom går runt med fina bäbismagar.. NÄSTAN så att jag blir lite avundsjuk! Men nä inga fler bebisar på ett bra tag iallafall..

Förstår överhuvudaget inte hur jag någonsin ska få sova igen. Inatt somnade Leo ordentligt först vid 05. Innan dess så vaknade han typ en gång i timmen och var ledsen. Visst han sover ju OK de flesta nätter.. men han vaknar ju oftast en gång per natt, vilket innebär att jag på sin höjd oftast fåt max fyra-fem timmar sammanhängande sömn.. i ett och ett halvt år. Tacka vet jag kaffe.

1 kommentar:

  1. Noel vaknar fortfarande 1-2 gånger varje natt... Och igår var han dessutom vaken mellan kl 1-2... :-(

    SvaraRadera