måndag 2 september 2013

Glad kille

Åh vad lycklig jag blev när jag kom till dagis och skulle hämta Leo. Först så var jag på väg in för jag såg honom inte ute på gården. Sedan så ser jag en liten lintott som sitter och gräver i sandlådan, i alldeles för stora galonbyxor :) Stod och tittade en stund innan han upptäckte mig och han verkade så nöjd. Sedan när han fick syn på mig så blev han jätteglad, sprang emot mig (så snabbt man nu kan springa i gummistövlar) så fick jag världens kram och sedan gick han tillbaka till sandlådan.

Först när jag sa att vi skulle gå hem så började han att vinka till alla, tog mig i handen och så gick vi in för att lämna galonisarna, och byta skor. 

Inne så träffade jag en av hans fröknar som berättade att dagen gått bra! Han hade varit trött och gnällig på fm, men eftermiddagen hade gått jättebra! Så skönt! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar