måndag 16 september 2013

Måndag

I natt så blev det inte många timmars sömn.. 2,5 kanske? Leo vaknade och grinade var och varannan  timme, han började blöda näsblod (?!) och sedan hade jag jättesvårt att somna om så mellan 6-7 så låg jag mest och tittade på klockan och önskade att jag kunde sova liiite till. Dagen har ändå gått ok! Haft jättemycket att göra så jag har inte riktigt hunnit känna efter hur trött jag har varit..

Leo verkar ha haft en bra dag på förskolan iallafall :) Han hade varit lite ledsen vid några tillfällen då andra barn gråtit men i övrigt så hade det gått bra! 

Han hade sovit väldigt länge, så han var väl också trött efter natten :) 

Idag hämtade jag Leo med cykeln och bortsett från att regnet öste ner så gick det jättebra! 


Genomblöta när vi kom hem! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar