söndag 8 september 2013

Helgen

Igår var det dags för tjejmilen. Strålande sol och massor med människor! Läste någonstans att vi var drygt 27 000 som sprang. Det är en del.. 

Jag startade i grupp 5b. Tror vi var den största startgruppen och det var trångt från start till mål. Annars brukar det ju kunna lätta efter någon km, men nu sprang man bokstavligen på folk hela vägen. Tiden blev dryga 58 min. Typ 58:40 har jag för mig. 

Jag hade ju under 60 min som målsättning så jag borde ju vara nöjd, men lite surt känns det eftersom jag sprang på under 56 min för bara några dagar sedan.. Hade ju varit kul med ett nytt PB. 

Kul att jag kunde starta iallafall. Av tre anmälda i vårt lag, så var jag den enda  som sprang. Resterande var sjuka (men på plats som hejarklack :-) och idag så känner jag mig lite småhängig också.

Leo är också sjuk med 39 graders feber,  nu verkar han lite piggare än tidigre i em, men är fortfarande varm, och småprickig. Hade ju nästan önskat att det var vattkoppor, men jag gissar på värmeutslag. 

Blir nog vår första VAB i morgon... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar