lördag 14 september 2013

World War Z

Filmkväll med World War Z. Både jag och Lasse älskar ju zombiefilmer/serier och även "katastrof-filmer" där jorden ska gå under osv osv.. :-) Kombinationen av dessa två blev ju så klart riktigt bra! Eller på en 5-grafig skala, en 3,5a, eller en 3,8 kanske till och med :)

Till filmen blev det ju så klart chips... På måndag har jag klarat första veckan utav min utmaning. Känns bra! Känner att jag behöver lite "regler" kring mitt sockerintag! Dessutom så tycker jag nog att jag i allmänhet tänker lite mer på vad jag äter, och framförallt NÄR jag äter. Jag  har blivit mycket bättre på att äta mellanmål. En frukt eller macka vid 9:30 och 15-tiden, och jag blir inte alls lika sötsugen! 

Sedan kan jag väl inte påstå att jag äter supernyttigt, men jag försöker iallafall äta lite bättre. Åtminstone under veckorna. 

Jo, ang förra inlägget! Leo tyckte det var jättekul att åka bak på cykeln :) Han satt och skrattade och klappade mig på ryggen ;-) men han var inget större fan av cykelhjälmen...

Kanske räcker det med att han förstår att vi ska cykla när jag tar på honom den? Det visar sig.. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar