måndag 23 september 2013

Höst

Satan vad kallt det var i morse när jag cyklade till tunnelbanan. Måste gräva fram lite vantar och halsdukar tror jag!
Svårt att klä Leo också! Det var ju så mycket enkare förra hösten när han mest satt i vagnen :-)

Nu är det mössor som dras av och tappas bort, jackor som man tycker känns lite för kalla på morgonen blir alldeles för varma på eftermiddagen.. osv osv.

Full rulle på jobbet även denna vecka, och i em ska jag till vår företagshälsovård och göra något slags hälsotest. Spännande! fast efter denna helg så vet jag inte om jag vill få några besked avseende min hälsa. Jag gjorde ju ett avsetg från mitt "sockerförbud" i lördags när vi var på kalas.. sedan på kvällen åt vi pizza.. och så lite chips i fredags. Uuuäk.
Nya tag nu då. Tänkte springa ikväll iallafall. Alltid något.

Appro på förra hösten..
Lilla plutt vad tiden går fort!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar