söndag 1 september 2013

I morgon börjar ett nytt liv

Drygt 1,5 års föräldraledighet är nu över. Inte för att jag varit hemma riktigt så länge, men i över 1,5 år så har antingen jag eller Lasse varit hemma, och i morgon så är det slut på det. Sorgligt men också spännande. Jag trivs ju fantastiskt bra med mitt jobb, och det ska bli kul att komma tillbaka, men så klart jobbigt att inte träffa Leo lika mycket.

Hans inskolning har ju gått helt ok, han gråter endel på dagarna, men jag tror att det kommer att bli bättre! Jag är ganska säker på att han kommer att älska förskolan, bara han blir lite äldre och vänjer sig lite vid den miljön. Han är ju en aktiv liten killen så inte kan han hänga hemma med morsan hela dagarna ;-)

Idag så har vi haft besök av mamma, Lasse och Ante och Olympia. Dom stannade på en fika innan dom åkte vidare till Sundsvall.

Efter fikat så vaknade vi av dom nere på gården, och efter det så spanade vi på myror och flygplan ;-)







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar