fredag 6 september 2013

Fredag!

Snart är första arbetsveckan avklarad och jag måste säga att jag tycker att det har gått jättebra! Jag trivs verkligen med att jobba och nu känns det som att det går bättre för Leo på förskolan också. Han börjar nog komma in lite mer i rutinerna.

Numera så kan  han sitta stilla på samlingarna OM han får sitta i någon frökens knä.
Han kastar inte längre all mat på golvet (vilket vi så klart märker av hemma, och är väldigt glada för)
Han vänder inte upp och ner på möjölkglaset så fort han får det, utan dricker och ställer sedan ner det på bordet (det är vi också väldigt glada över hemma :-) )
Han kan sitta stilla på bänken när man tar på honom skorna
STORA framsteg för en liten kille!

I natt sov han dessutom mellan 19:30- 06 utan att vakna en enda gång. HURRA!

I morgon så ska jag springa tjejmilen, och jag måste komma ihåg att hämta min nummerlapp pl lunchen. På djurgården.. för där har man ju så ofta "vägarna förbi.." nä.

Här kommer en bild på en suddig pirat också. måste hitta laddaren till vår kamera så att vi kan börja fota med bättre kvalité! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar