fredag 27 september 2013

Taskig morsa!

Freedag! Så härligt :) 

Jag har känt mig så världens sämsta mamma nu på morgonen.  Leo vaknade inatt och fick lite välling redan vid 02-tiden. Efteråt så hörde jag att han låg och pratade för sig själv, och sedan började han ropa "mamma" "mamma"..

Jag tänkte bara "nää. Sov nu." Och gick aldrig dit. Han låg och babblade en stund till. Ropade några ggr, sedan låg han och smågnällig en stund, och precis när jag klev upp och gick till hans rum så blev han tyst så jag vände om och gick och la mig igen.. 

Nu i morse så sov han fortfarande när jag skulle gå, men jag gick in och tittade till honom, så luktade det bajs i rummet.. Jag klappade lite försiktigt på blöjan och kände att det var en hård knöl i blöjan :( Stackars lilla hjärtat! 

Han försökte berätta att han ville ha en ny blöja ju! Fy vad taskig jag känner mig som inte gick dit.. Inte för att det är någon fara, men ändå. 

Nu ska jag gå en snabbis på HMs VIP-shopping. Om inte annat för att bara hämta lite frukost ;-) eller jag ska faktiskt handla några saker. Passar på när man får 20% på allt =D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar