onsdag 11 september 2013

Kvällsrunda

Känns lite "onödigt" att vara ute och springa nu. Alla lopp jag var anmäld till har ju varit.. Haha :) Får ha en ny målsättning helt enkelt. Typ minst två löppass/vecka.. Samtidigt som att jag vet att jag borde börja styrketräna mer. Nu när jag jobbar igen så är det väl bara en tidsfråga innan min rygg/nacke börjar göra ont igen. 

Tänkte ta upp Crossfitpassen på måndagar. Dom är sjukt jobbiga men samtidigt jätteroliga! Dessutom så är det på lunchen så det passar perfekt! Får se bara om jag kommer att ha tid.. Har ju endel att göra på jobbet framöver, samtidigt som en halvtimmes längre lunch en gång i veckan knappast spelar någon roll i längden.

Ja. 5km löpning fick det bli ikväll, som avslutades med lite backträning. Ajajaj mina ben!



Svettigt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar